Detalii tehnice
Motor SCANIA
Motor
Tip | SCANIA |
Model | DC16 093A |
Numar cilindri si dispunere | 8 in V |
Sistem de inductie | Directa cu Turbosuflanta si Intercooler |
Sistem de racire | Cu lichid |
Putere maxima standby (kWm) | 614 |
Turatie (rpm) | 1500 |
Cilindree (l) | 16.4 |
Diametru interior & cursa | 130 x 154 mm |
Factor de compresie | 15.7:1 |
Regulator | Electronic |
Capacitate totala ulei (l) | 48 |
Capacitate agent de racire motor (l) | 92 |
Consum de combustibil la sarcina 100% in regim prime (l / h) | 129 |
Dotari standard
Alternator Strathon / Marelli / Leroy Somer
Model | ECO 750 KW |
Frecventa | 50 Hz |
Concept | Fara perii, cu 4 poli |
Faze | 3 + n |
Tensiune | 400 / 230 V |
Clasa de protectie | H |
Sistem de excitatie | Electronic |
Randament | 93% |
Grad de protectie | IP23 |
Certificare | EN 10204 : 2001 |
Panou de comanda
Realizat in cutie metalica, cu grad de protectie IP54, prevazut cu incuietoare. Panoul de comanda este dotat cu modul de comanda ComAp Inteli Lite NT AMF25, prevazut cu posibilitate de pornire si oprire grup electrogen, atat in modul automat cat si in modul electric. Modulul de comanda monitorizeaza reteaua electrica si poate comanda si controla panoul AAR (aclansarea automata a rezervei).
Specificatii standard panou de comanda:
Panoul de comanda si control este montat in interiorul carcasei, in cutie metalica cu IP54, prevazut cu geam pentru vizualizare, dotat cu:
Modul comanda Inteli Lite NT AMF 25 |
Incarcator baterie static |
Buton oprire de urgenta & sigurante pentru controlul circuitelor |
Protectie diferentiala supracurent |
Relee de protectie |
Panou de comanda
1. Buton stanga |
2. Buton dreapta |
3. Buton resetare alarma |
4. Buton resetare eroare |
5. Buton sus |
6. Buton pagina |
7. Buton jos |
8. Buton enter |
9. Buton start |
10. Buton stop |
11. Butonul GCB. Functioneaza numai in modurile MAN si de testare |
12. Butonul MCB. Functioneaza numai in modurile MAN si de testare |
13. Indicator stare generator |
14. GCB ON. LED-urile verzi sunt aprinse daca GCB este inchis si grupul este functional |
15. Consumatori |
16. Afisaj grafic, 132 x 64 pixeli |
17. Indicator stare retea |
18. MCB ON. LED-urile verzi sunt aprinse daca MCB este inchis si reteaua este sanatoasa |
Specificatii standard modul de comanda:
Control prin microprocesor |
Display LCD 132 x 64 pixeli |
Posibilitate de programare pe panoul frontal cat si prin intermediul softului PC |
Butoane de control si navigare soft touch |
Comunicare la distanta prin intermediul mufei USB sau optional prin intermediul RS232, RS485, Ethernet sau mesaj SMS |
Memorare 350 evenimente cu data si ora |
Programare mentenanta 3 nivele |
Controlul incalzitorului motorului – optional |
Configuratie
Configuratie
1. Modul comanda Inteli Lite NT AMF 25 |
2. Protectie disjunctor CB |
3. Incuietoare |
4. Alarma sonora |
5. Buton START ON / OFF |
6. Balamale |
7. Grafic mentenanta |
8. Cutie metalica |
Afisaje:
Motor – turatie motor; presiune ulei; temperatura agent de racire; timp de functionare; tensiune baterie; date mentenanta. |
Alternator – tensiune (L – L, L – N); curent (L1 – L2 – L3); frecventa; kW; Pf; kVAr; kWh, kVAh, kVarh; secventa faze. |
Retea principala – tensiune (L – L, L – N); frecventa; retea pregatita; retea deconectata; grup electrogen pregatit; grup electrogen deconectat; putere activa kW; putere aparenta kVA; putere reactiva kVA r; factor de putere; secventa faze. |
Avertizari – incarcare defectuoasa baterie; tensiune scazuta baterie; oprire esuata; nivel scazut combustibil; suprasarcina; inversare faza; defect senzor turatie. |
Alarme – presiune scazuta ulei; temperatura ridicata motor; sub/supra turatie; sub/supra frecventa; sub/supra tensiune; defect ECU – optional. |
Afisaje de stare – pornire ratata; oprire de urgenta; presiune scazuta ulei; temperatura ridicata motor; sub/supra turatie; sub/supra frecventa; sub/supra tensiune; defect senzor ulei; rotirea fazelor; suprasarcina; supracurent grup; inversare faze. |
Incarcator static baterie:
Fabricat cu tehnologie TSD, cu inalta eficienta. Protejat pentru curenti de scurtcircuit, poate fi folosit ca o sursa de curent, tensiune de intrare 196-264 V, tensiune de iesire 27,6 V/ 5A sau 13,8 V/ 5A
Standarde
Compatibilitate EMC; BS EN 60950; BS EN 60950 – 6 – 2 EMC; BS EN 61000 – 6 – 4 EMC.
Carcasa insonorizata
Realizata din otel galvanizat, vopsita in camp electrostatic, insonorizata acustic. Este proiectata modular cu usi de acces pe toate laturile generatorului. Toba de esapament este de tip rezidential, montata in interiorul carcasei.
Carcasele sunt proiectate pentru a optimiza racirea ansamblului motor si alternator, putand fi montate in exterior, asigurand o protectie impotriva intemperiilor si un nivel de zgomot redus. Vopsirea este realizata cu vopsea poliuretanica, cu protectie impotriva UV.
Carcasa
1. Modul de comanda |
2. Fereastra de vizitare |
3. Usa de acces pentru modul de comanda |
4. Puncte de ridicare cu macara (optional) |
5. Spatii pentru manevrare cu stivuitorul |
6. Usa de acces motor si alternator |
7. Grilaj admisie aer de racire |
8. Manere prevazute cu incuietori |
9. Buson alimentare cu combustibil (optional) |
10. Sasiu tip sanie prevazut cu puncte de ridicare |
11. Buton de urgenta |
12. Clapeta evacuare gaze de esapament |
13. Spatiu de acces pentru cabluri |
14. Grilaj evacuare aer cald |
15. Tampoane de protectie |
Dimensiuni si greutate
Dimensiuni si greutate grup electrogen deschis
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm) | 4000 x 1460 x 2610 |
Greutate uscata (kg) | 4110 |
Capacitate rezervor combustibil (litri) | 1000 |
Nivel zgomot (la distanta de 7m) | 82 db |
Dimensiuni si greutate grup electrogen inchis
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm) | 4400 x 1650 x 2610 |
Greutate uscata (kg) | 4950 |
Capacitate rezervor combustibil (litri) | 1000 |
Nivel zgomot (la distanta de 7m) | 70 db |
Dotari standard
Panou control & comanda cu masuratori & dispozitive de control metalic, grad protectie IP54 |
Incarcator static pentru acumulator |
Alternator dinamic incarcare acumulatori |
Sasiu cu rezervor combustibil dimensionat pentru 8 ore autonomie |
Amortizoare antivibratii |
Dispozitiv masurare nivel combustibil |
Trasee electrice protejate cu tubulatura & presetupa |
Toba esapament rezidentiala |
Incalzitor termostatat comandat pentru lichidul de racire |
Acumulator pornire supradimensionat |
Buton oprire de urgenta |
Tampoane externe conice |
Balamale metalice |
Usi acces prevazute cu incuietori |
Sistem pentru manipularea cu macaraua sau cu motostivuitorul |
Capitonaj antifonic ignifug |
Dotari optionale
Sistem incalzire anticondens. tablouri electrice |
Sistem incalzire combustibil / ulei |
Pompa evacuare ulei |
AAR motorizat, inventie brevetata ENDRESS-Brevet OSIM 00048/2015 |
Tablou transfer AAR cu 3/4 poli |
Protectie diferentiala cu 3/4 poli |
Prize 400 V/230 V |
Pompa circulatie incalzire lichid de racire |
Filtru combustibil cu detectie apa |
Tablou ocolire – inventie brevetata ENDRESS – Brevet OSIM 00010/2012 |
Remorca auto |
Pornire prin telecomanda |
Protectie lipsa impamantare |
Iluminat interior cu intrerupatoare actionate la deschiderea usilor |
Tava retentie lichide |
Senzor detectie scurgeri lichide |
Sistem monitorizare & comanda la distanta |
Buson exterior alimentare combustibil cu incuietoare |
Sistem buzunare pentru ridicare cu stivuitor integrat in sasiu |
Instinctor cu suport interior carcasei |
Carcasa superinsonorizata |
Bujie de incalzire aer admisie |
Sistem stingere incendii cu gaz inert |
Detector incendiu cu oprire automata grup electrogen |
Pompa automata transfer combustibil |
Electrozi impamantare |
Tambur cablu |
Panou mobil de distributie cu 4 prize |
Optional: Remorca auto omologata RAR
Model: EGR 3500
Certificari Endress Group Romania S.R.L.:
ISO 9001 : 2008, ISO 14001 : 2005, ISO 18001 : 2008.
Grupurile electrogene ZENESSIS sunt conforme CE, si sunt testate conform legislatiei EU privind nivelul de zgomot 2000 / 14 / EC
Conditii ambientale de referinta: 1000 mbar; 25ºC; 30% umiditate relativa; putere in conformitate cu normativele ISO 3046 / ISO 8528.
Prime power (PRP) – ISO 8528
Prime power (PRP) reprezinta puterea continua pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure continuu in timp ce alimenteaza o sarcina electrica variabila, atunci cand functioneaza pentru un numar nelimitat de ore pe an, in conditiile de exploatare convenite, intervalele de mentenanta si procedurile fiind efectuate in modul stabilit de catre producator.
Standby power (ESP) – ISO 8528
Standby power (ESP) reprezinta puterea maxima disponibila la o sarcina variabila, in conditiile de functionare prevazute, pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure, in caz de pana de curent sau in conditii de testare, intervalele si procedurile de mentenanta fiind efectuate in modul stabilit de producator.