img_9451_11-removebg-preview

Grup electrogen diesel ESE 145 TIA

Producator motor
Iveco Stage III
Combustibil
Motorina
Factor putere
0,8
Turatie
1500 rpm
Amperaj
188
Tensiune standard
400 / 230 V
Putere (kVA)
145 / 130
Putere (kW)
116 / 104
Model
ESE 145 TIA
Cere oferta personalizata
Seria Putere KVA Amperaj Producator motor Putere KW
ESE 440 TIA440 / 396580Iveco Stage III352 / 315
ESE 385 TIA385 / 346501Iveco Stage III308 / 277
ESE 330 TIA330 / 297430Iveco Stage III264 / 237
ESE 275 TIA275 / 250362Iveco Stage III220 /198
ESE 220 TIA220 / 200290Iveco Stage III175 / 160
ESE 190 TIA190 / 170246Iveco Stage III152 / 136
ESE 165 TIA165 / 148214Iveco Stage III132 / 118
ESE 145 TIA145 / 130188Iveco Stage III116 / 104
ESE 110 TIA110 / 100145Iveco Stage III88 / 80
ESE 88 TIA88 / 80116Iveco Stage III70 / 63
ESE 66 TIA66 / 6087Iveco Stage III52 / 46

Detalii tehnice

Generatorul de curent pe motorina ESE 145 TIA produs de Endress Group Romania sub marca Zenessis este dotat cu motor IVECO Stage III N67TM1F, alternator Marelli MXB-E 225 MB4 / Strathon ECO 145 KW si sistem de control ComAp INTELILITE AMF 25, care asigura pornirea generatorului, controlul parametrilor, in sistem manual sau automat. Generatorul poate fi furnizat cu comanda si monitorizare de la distanta, ca si alte optiuni.  Garantia generatoarelor de curent Zenessis este de 36 de luni, in limita a 2000 ore de functionare.

Dotari standard

Panou control & comanda cu masuratori & dispozitive de control, metalic, grad protectie IP 54
Incarcator static pentru acumulator
Alternator dinamic incarcare acumulatori 
Incalzitor termostatat comandat pentru lichidul de racire
Acumulator pornire supradimensionat
Buton oprire urgenta
Sasiu cu rezervor combustibil dimensionat pentru 8 ore autonomie
Amortizoare antivibratii
Dispozitiv masurare nivel combustibil
Trasee electrice protejate cu tubulatura & presetupa
Toba esapament rezidentiala
Usi acces pe toate cele 4 laturi prevazute cu incuietori
Sistem pentru manipularea cu macaraua sau cu motostivuitorul
Capitonaj antifonic ignifug
Tampoane externe conice
Balamale metalice

Motor diesel Iveco

Motor

ModelIVECO Stage III
TipN67TM1F
Numar cilindri si dispunere6 in linie
RacireCu lichid ( apa + 50 % paraflu )
Sistem injectieDirecta cu turbina
Cilindree 6,7 I
Putere maxima standby125 KWh
Turatie1500 rpm
Diametru interior & cursa104 x 132 mm
Factor compresie17,5:1
Regulator Electronic
Capacitate totala ulei17,2 I
Capacitate agent racire motor & radiator25,5 l
Consum combustibil la sarcina 100% in regime prime30,5 l / h

Dotari standard

Alternator Marelli / Strathon

ModelMXB-E 225 MB4 / ECO 145 KW
Frecventa50 Hz
ConceptFara perii, cu 4 poli
Faze3
Tensiune400 / 230 V
Clasa protectieH
Sistem excitatieElectronic
Randament93%
Grad protectieIP23
Certificaretest EN 10204:2001

Panou de comanda

Realizat in cutie metalica, cu grad de protectie IP54, prevazut cu incuietoare. Panoul comanda este dotat cu modul de comanda ComAp AMF25, prevazut cu posibilitate de pornire si oprire grup electrogen, atat in modul automat cat si in modul electric. Modulul de comanda monitorizeaza reteaua electrica si poate comanda si controla panoul AAR (aclansarea automata a rezervei).

Specificatii standard panou comanda:

Panoul de comanda si control este montat in interiorul carcasei , in cutie metalica cu IP 54, prevazut cu geam pentru vizualizare, dotat cu:

Modul comanda ComAp AMF 25
Incarcator baterie static
Buton oprire de urgenta & sigurante pt. controlul circuitelor 
Protectie diferentiala supracurent
Relee protectie

Panou comanda

1. Buton Stanga 
2. Buton Dreapta
3. Buton Resetare Alarma
4. Buton Resetare Eroare
5. Buton Sus
6. Buton Pagina
 7. Buton Jos
8. Buton Enter
9. Buton Start
10. Buton Stop
11. Butonul GCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare
12. Butonul MCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare
13. Indicator Status Generator
14. GCB On. LED-urile verzi sunt in regim ”on” in cazul în care GCB este închis și grupul este functional.
15. Consumatori
16. Display, 132 x 64 pixeli
17. Retea stare Indicator
18. MCB On. LED-urile verzi sunt în regim ”on” in cazul în care MCB este închis și rețeaua este inparametrii presetati.

Configuratie

Control prin microprocesor
Display LCD 132 x 64 pixeli
Posibilitate de programare pe panoul frontal cat si prin intermediul softului PC
Butoane control si navigare soft touch
Comunicare la distanta prin intermediul mufei USB sau optional prin intermediul RS232, RS485, Ethernet sau mesaj sms
Memorare 180 evenimente cu data si ora
Programare mentenanta 3 nivele
Controlul incalzitorului motorului –optional

Specificatii standard modul comanda:

Configuratie

1. Modul comanda ComAp AMF25
2. Protectie CB- disjunctor
3. Incuietoare
4. Alarma sonora
5. Buton START ON / OFF
6. Balamale
7. Grafic mentenanta
8. Cutie metalica

Afisaje:

Motor – turatie motor; presiune ulei; temperatura agent racire; timp functionare; tensiune baterie; data mentenanta.
Alternator – tensiune (L – L, L – N); curent (L1 – L2 – L3); frecventa, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze.
Retea principala – tensiune (L – L, L – N); frecventa; retea principala pregatita; retea principala decuplata; grup electrogen pregatit; grup electrogen decuplat, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze.
Atentionari – incarcare defecta baterie, tensiune scazuta baterie, oprire ratata, nivel scazut combustibil, suprasarcina, inversare faza, defect senzor turatie.
Alarme – presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, ECU defect-optional.
Afisari de stare – start ratat, oprire urgenta, presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, senzor defect ulei, rotirea fazelor, suprasarcina, supracurent grup, inversare faze

Incarcator static baterie:

Fabricat cu tehnologie TSD, cu inalta eficienta. Protejat pentru curenti de scurtcircuit, poate fi folosit ca o sursa de curent, tensiune intrare 196-264 V, tensiune iesire 27,6 V/5A sau 13,8 V/ 5A

Standarde

Compatibilitate EMC; BS EN 60950; BS EN 60950 – 6 – 2 EMC; BS EN 61000 – 6 – 4 EMC.

Carcasa insonorizata

Realizata din otel galvanizat, vopsita in camp electrostatic, insonorizata acustic. Este proiectata modular cu usi de acces in interior pe toate laturile generatorului. Toba de esapament este de tip rezidential, montata in interiorul carcasei. Carcasele sunt proiectate pentru a optimiza racirea ansamblului motor si alternator, putand fi montate in exterior, asigurand o protectie impotriva intemperiilor , si un nivel de zgomot redus.

Carcasa insonorizata

1. Modul comanda
2. Fereastra de vizitare
3. Usa acces modul comanda
4. Ocheti ridicare macara (optional)
5. Spatii ptr manevrare cu stivuitorul
6. Usa acces motor si alternator
7. Grilaj admisie aer racire
8. Manere prevazute cu incuietori
9. Buson alimentare cu combustibil (optional)
10. Sasiu tip sanie prevazut cu ocheti
11. Buton avarie
12. Clapeta evacuare gaze esapament
13. Spatiu acces cabluri
14. Grilaj evacuare aer cald
15. Tampoane protectie

Dimensiuni si greutate

Dimensiuni si greutate grup electrogen deschis

 Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm)3189 x 1174 x 1620
 Greutate uscat (kg)1700
 Capacitate rezervor combustibil (litri)300

 Dimensiuni si greutate grup electrogen inchis

 Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm)3189 x 1174 x 1950
 Greutate uscat (kg)2030
 Capacitate rezervor combustibil (litri)300

Dotari optionale

Sistem incalzire anticondens tablouri electrice
Sistem incalzire combustibil / ulei
Pompa circulatie incalzire lichid racire
Pompa evacuare ulei
Sistem monitorizare & comanda la distanta
Tablou transfer AAR cu 4 poli
Protectie diferentiala cu 4 poli
Prize 400 V/ 230 V
Filtru combustibil cu detectie apa
Tablou ocolire – inventie brevetata ENDRESS – Brevet OSIM 00010 / 2012
Remorca auto
Pornire prin telecomanda
Protectie lipsa impamantare
Iluminat interior cu intrerupatoare actionate la deschidere usi
Tava retentie lichide
Senzor detectie scurgeri lichide
AAR motorizat, inventie brevetata ENDRESS– Brevet OSIM 00048 / 2015
Buson alimentare combustibil cu incuietoare
Sistem buzunare pentru ridicare cu stivuitor integrat in sasiu
Instinctor cu suport interior carcasei
Carcasa superinsonorizata
Bujie incalzire aer admisie
Electrozi impamantare
Pompa automata transfer combustibil
Panou mobil distributie cu 4 prize
Tambur cablu
Detector incendiu cu oprire automata grup electrogen
Sistem stingere incendii cu gaz inert

Optional: Remorca auto omologata RAR

Model: EGR 2700

Certificari Endress Group Romania S.R.L.:

ISO 9001 : 2008, ISO 14001 : 2005, ISO 18001 : 2008.

Grupurile electrogene ZENESSIS sunt conforme CE,si sunt testate conform legislatiei EU privind nivelul de zgomot 2000 / 14 / EC.

Conditii ambientale de referinta: 1000 mbar; 25ºC; 30% umiditate relativa; putere in conformitate cu normativele ISO 3046 / ISO 8528.

Prime power (PRP) – ISO 8528

Prime power (PRP) – reprezinta puterea continua pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure în mod continuu în timp ce alimentează o sarcină electrică variabilă, atunci când funcționează pentru un număr nelimitat de ore pe an, în condițiile de exploatare convenite, intervalele de mentenanta și procedurile fiind efectuate in modul stabilit de către producător.

Standby power (ESP) – ISO 8528

Standby power (ESP) reprezinta puterea maximă disponibilă la o sarcina variabilă, în condițiile de funcționare prevăzute, pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure, în caz de pană de curent sau in condiții de testare, intervalele și procedurile de mentenanta fiind efectuate în modul stabilit de producător.

Completeaza cererea de oferta personalizata: