kubota-stage5

Grup electrogen diesel ESE 20 TKV-V

Producator motor
Kubota
Combustibil
Motorina
Amperaj
26
Putere (kVA)
20 / 18
Putere (kW)
16 / 14,5
Cere oferta personalizata
Seria Putere KVA Amperaj Producator motor Putere KW
ESE 17 TKV-V17 / 15Kubota13,6 / 12
ESE 20 TKV-V20 / 1826Kubota16 / 14,5

Detalii tehnice

Motor Kubota

image 1 (7)-Photoroom 1-min

Motor Diesel

TipKUBOTA
ModelV2203-M-E4-BG2
Norma de poluare EU STAGE V
Numar cilindri 4
Sistem racire Cu lichid
Sistem inductieAspiratie naturala
Cilindree2,197 (l)
Putere maxima standby20,1 KWh
Turatie1500 rpm
Diametru interior & cursa87 x 92,4 mm
Regulator Electronic
Capacitate totala ulei9,5 (I)
Capacitate agent racire motor & radiator8,1 (l)
Consum combustibil la sarcina 100% in regim prime5,9 (l / h) 

Alternator

Alternator Marelli

76
ModelECO-20KW
Frecventa50 Hz
ConceptFara perii, cu 4 poli
Faze3
Tensiune400 / 230 V
Clasa izolatieH
Sistem excitatieElectronic
Randament93%
ProtectieSuprasarcina
Certificare TestEN 10204:2001

Panou de comanda

Realizat in cutie metalica, cu grad de protectie IP54, prevazut cu incuietoare. Panoul comanda este dotat cu modul de comanda ComAp Inteli Lite NT AMF9, prevazut cu posibilitate de pornire si oprire grup electrogen, atat in modul automat cat si in modul electric. Modulul de comanda monitorizeaza reteaua electrica si poate comanda si controla panoul AAR (aclansarea automata a rezervei).

Specificatii standard panou comanda:

Panoul de comanda si control este montat in interiorul carcasei , in cutie metalica cu IP 54, prevazut cu geam pentru vizualizare, dotat cu:

Modul comanda Lite AMF 9,
Incarcator baterie static
Buton oprire de urgenta & sigurante pt. controlul circuitelor 
Protectie diferentiala supracurent
Relee protectie

Panou comanda

Picture1
1. Buton Stanga
2. Buton Dreapta
3. Buton Start
4. Buton Resetare Eroare
5. Buton Stop
6. Buton Sus
 7. Buton Jos
8. Buton Pagina
9. Buton Enter
10. Butonul GCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare
11.Butonul MCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare
12. Consumatori
13. GCB On. LED-urile verzi sunt in regim ”on” in cazul în care GCB este închis și grupul este functional.
14. MCB On. LED-urile verzi sunt în regim ”on”
in cazul în care MCB este închis și rețeaua este in parametrii presetati.
15.Indicator Status Generator
16. Indicator Status Retea
17. Display, 132 x 64 pixeli

Specificatii standard modul comanda:

Control prin microprocesor
Display LCD 132 x 64 pixeli
Posibilitate de programare pe panoul frontal cat si prin intermediul softului PC
Butoane control si navigare soft touch
Comunicare la distanta prin intermediul mufei USB sau optional prin intermediul RS232, RS485, Ethernet sau mesaj sms
Memorare 180 evenimente cu data si ora
Programare mentenanta 3 nivele
Controlul incalzitorului motorului –optional

Configuratie

fafafafsvacac

Configuratie

1.Modul comanda Inteli Lite NT AMF 9
2. Protectie CB- disjunctor
3. Incuietoare
4. Alarma sonora
5. Buton START ON / OFF
6. Balamale
7. Grafic mentenanta
8. Cutie metalica

Afisaje:

Motor – turatie motor; presiune ulei; temperatura agent racire; timp functionare; tensiune baterie; data mentenanta.
Alternator – tensiune (L – L, L – N); curent (L1 – L2 – L3); frecventa, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze.
Retea principala – tensiune (L – L, L – N); frecventa; retea principala pregatita; retea principala decuplata; grup electrogen pregatit; grup electrogen decuplat, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze.
Atentionari – incarcare defecta baterie, tensiune scazuta baterie, oprire ratata, nivel scazut combustibil, suprasarcina, inversare faza, defect senzor turatie.
Alarme – presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, ECU defect-optional.
Afisari de stare – start ratat, oprire urgenta, presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, senzor defect ulei, rotirea fazelor, suprasarcina, supracurent grup, inversare faze

Incarcator static baterie:

Fabricat cu tehnologie TSD, cu inalta eficienta. Protejat pentru curenti de scurtcircuit, poate fi folosit ca o sursa de curent, tensiune intrare 196-264 V, tensiune iesire 27,6 V/5A sau 13,8 V/ 5A

Standarde

Compatibilitate EMC; BS EN 60950; BS EN 60950 – 6 – 2 EMC; BS EN 61000 – 6 – 4 EMC.

Carcasa insonorizata

Realizata din otel galvanizat, vopsita in camp electrostatic, insonorizata acustic. Este proiectata modular cu usi de acces in interior pe toate laturile generatorului. Toba de esapament este de tip rezidential, montata in interiorul carcasei.

Carcasele sunt proiectate pentru a optimiza racirea ansamblului motor si alternator, putand fi montate in exterior, asigurand o protectie impotriva intemperiilor , si un nivel de zgomot redus. Vopsirea este realizata cu vopsea poliuretanica, cu protectie impotriva UV.

Carcasa

AD288093-81BE-4D9F-AB0C-B255DB5734AC
1. Modul comanda
2. Fereastra de vizitare
3. Usa acces modul comanda
4. Ocheti ridicare macara (optional)
5. Spatii ptr manevrare cu stivuitorul
6. Usa acces motor si alternato
7. Grilaj admisie aer racire
8. Manere prevazute cu incuietori
9. Buson alimentare cu combustibil (optional)
10. Sasiu tip sanie prevazut cu ocheti
11. Buton avarie
12. Clapeta evacuare gaze esapament
13. Spatiu acces cabluri
14. Grilaj evacuare aer cald
15. Tampoane protectie

Dimensiuni si greutate

Dimensiuni si greutate grup electrogen deschis

 Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm)1600 x 900 x 1715
 Greutate uscat (kg)510
 Capacitate rezervor combustibil (litri)50
Nivel zgomot (la distanta de 7m)85 db

 Dimensiuni si greutate grup electrogen inchis

 Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm)1870 x 1010 x 1415
 Greutate uscat (kg)650
 Capacitate rezervor combustibil (litri)50
Nivel zgomot (la distanta de 7m)72 db

Dotari standard

Panou control & comanda cu masuratori & dispozitive de control metalic, grad protectie IP 54
Incarcator static pt. acumulator
Alternator dinamic incarcare acumulatori
Sasiu cu rezervor combustibil dimensionat pt. 8 ore autonomie
Amortizoare antivibratii
Dispozitiv masurare nivel combustibil
Trasee electrice protejate cu tubulatura & presetupa
Toba esapament rezidentiala
Incalzitor termostatat comandat pt. lichidul de racire
Acumulator pornire supradimensionat
Buton oprire urgenta
Tampoane externe conice
Balamale metalice
Usi acces prevazute cu incuietori
Sistem pentru manipularea cu macaraua sau cu motostivuitorul
Capitonaj antifonic ignifug

Dotari optionale

Sistem incalzire anticondens. tablouri electrice
Sistem incalzire combustibil / ulei
Pompa evacuare ulei
AAR motorizat, inventie brevetata ENDRESS-Brevet OSIM 00048/2015
Tablou transfer AAR cu 3/4 poli
Protectie diferentiala cu 3/4 poli
Prize 400 V/230 V
Pompa circulatie incalzire lichid racire
Filtru combustibil cu detectie apa
Tablou ocolire – inventie brevetata ENDRESS – Brevet OSIM 00010/2012
Remorca auto
Pornire prin telecomanda
Protectie lipsa impamantare
Iluminat interior cu intrerupatoare actionate la deschidere usi
Tava retentie lichide
Senzor detectie scurgeri lichide
Buson exterior alimentare combustibil incuietoare
Sistem monitorizare & comanda la distanta
Sistem buzunare pentru ridicare cu stivuitor integrati in sasiu
Instinctor cu suport interior carcasei
Carcasa superinsonorizata
Bujie incalzire aer admisie
Sistem stingere incendii cu gaz inert
Detector incendiu cu oprire automata grup electrogen
Pompa automata transfer combustibil
Electrolizi impamantare
Tambur cablu
Panou mobil distributie cu 4 prize

Optional: Remorca auto omologata RAR

Model: EGR 1000

Image 20.02.2024 at 15.21

Certificari Endress Group Romania S.R.L.:

ISO 9001 : 2008, ISO 14001 : 2005, ISO 18001 : 2008.

Grupurile electrogene ZENESSIS sunt conforme CE,si sunt testate conform legislatiei EU privind nivelul de zgomot 2000 / 14 / EC

Conditii ambientale de referinta: 1000 mbar; 25ºC; 30% umiditate relativa; putere in conformitate cu normativele ISO 3046 / ISO 8528.

Prime power (PRP) – ISO 8528

Prime power (PRP) – reprezinta puterea continua pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure în mod continuu în timp ce alimentează o sarcină electrică variabilă, atunci când funcționează pentru un număr nelimitat de ore pe an, în condițiile de exploatare convenite, intervalele de mentenanta și procedurile fiind efectuate in modul stabilit de către producător.

Standby power (ESP) – ISO 8528

Standby power (ESP) reprezinta puterea maximă disponibilă la o sarcina variabilă, în condițiile de funcționare prevăzute, pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure, în caz de pană de curent sau in condiții de testare, intervalele și procedurile de mentenanta fiind efectuate în modul stabilit de producător.

Completeaza cererea de oferta personalizata: