Detalii tehnice
Motor Volvo
Motor
Tip | VOLVO |
Model | TAD 1341 GE |
Numar cilindri si dispunere | 6 in linie |
Sistem racire | Cu lichid |
Sistem inductie | Injectie directa cu turbocompresor |
Cilindree | 12,78 (I) |
Putere maxima standby | 302 KWh |
Turatie | 1500 rpm |
Diametru interior & cursa | 131 x 158 mm |
Factor compresie | 18,1:1 |
Regulator | Electronic |
Capacitate totala ulei | 36 (I) |
Capacitate agent racire motor & radiator | 44 (l) |
Consum combustibil la sarcina 100% in regim prime | 57 (l / h) |
Dotari standard
Alternator Marelli
Model | MJB 315 SB4 |
Frecventa | 50 Hz |
Concept | Fara perii, cu 4 poli |
Faze | 3 |
Tensiune | 400 / 230 V |
Clasa protectie | H |
Sistem excitatie | Electronic |
Randament | 93% |
Grad protectie | IP23 |
Certificare | test EN 10204:2001 |
Panou de comanda
Realizat in cutie metalica, cu grad de protectie IP54, prevazut cu incuietoare. Panoul comanda este dotat cu modul de comanda ComAp Inteli Lite NT AMF25, prevazut cu posibilitate de pornire si oprire grup electrogen, atat in modul automat cat si in modul electric. Modulul de comanda monitorizeaza reteaua electrica si poate comanda si controla panoul AAR (aclansarea automata a rezervei).
Specificatii standard panou comanda:
Panoul de comanda si control este montat in interiorul carcasei , in cutie metalica cu IP 54, prevazut cu geam pentru vizualizare, dotat cu:
Modul comanda Lite NT AMF25, |
Incarcator baterie static |
Buton oprire de urgenta & sigurante pt. controlul circuitelor |
Protectie diferentiala supracurent |
Relee protectie |
Panou comanda
1. Buton Stanga |
2. Buton Dreapta |
3. Buton Resetare Alarma |
4. Buton Resetare Eroare |
5. Buton Sus |
6. Buton Pagina |
7. Buton Jos |
8. Buton Enter |
9. Buton Start |
10. Buton Stop |
11. Butonul GCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare |
12. Butonul MCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare |
13. Indicator Status Generator |
14. GCB On. LED-urile verzi sunt in regim ”on” in cazul în care GCB este închis și grupul este functional. |
15. Consumatori |
16. Display, 132 x 64 pixeli |
17. Retea stare Indicator |
18. MCB On. LED-urile verzi sunt în regim ”on” in cazul în care MCB este închis și rețeaua este in parametrii presetati. |
Specificatii standard modul comanda:
Control prin microprocesor |
Display LCD 132 x 64 pixeli |
Posibilitate de programare pe panoul frontal cat si prin intermediul softului PC |
Butoane control si navigare soft touch |
Comunicare la distanta prin intermediul mufei USB sau optional prin intermediul RS232, RS485, Ethernet sau mesaj sms |
Memorare 180 evenimente cu data si ora |
Programare mentenanta 3 nivele |
Controlul incalzitorului motorului –optional |
Configuratie
Configuratie
1. Modul comanda Lite NT AMF25, |
2. Protectie CB- disjunctor |
3. Incuietoare |
4. Alarma sonora |
5. Buton START ON / OFF |
6. Balamale |
7. Grafic mentenanta |
8. Cutie metalica |
Afisaje:
Motor – turatie motor; presiune ulei; temperatura agent racire; timp functionare; tensiune baterie; data mentenanta. |
Alternator – tensiune (L – L, L – N); curent (L1 – L2 – L3); frecventa, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze. |
Retea principala – tensiune (L – L, L – N); frecventa; retea principala pregatita; retea principala decuplata; grup electrogen pregatit; grup electrogen decuplat, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze. |
Atentionari – incarcare defecta baterie, tensiune scazuta baterie, oprire ratata, nivel scazut combustibil, suprasarcina, inversare faza, defect senzor turatie. |
Alarme – presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, ECU defect-optional. |
Afisari de stare – start ratat, oprire urgenta, presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, senzor defect ulei, rotirea fazelor, suprasarcina, supracurent grup, inversare faze |
Incarcator static baterie:
Fabricat cu tehnologie TSD, cu inalta eficienta. Protejat pentru curenti de scurtcircuit, poate fi folosit ca o sursa de curent, tensiune intrare 196-264 V, tensiune iesire 27,6 V/5A sau 13,8 V/ 5A
Standarde
Compatibilitate EMC; BS EN 60950; BS EN 60950 – 6 – 2 EMC; BS EN 61000 – 6 – 4 EMC.
Carcasa insonorizata
Realizata din otel galvanizat, vopsita in camp electrostatic, insonorizata acustic. Este proiectata modular cu usi de acces in interior pe toate laturile generatorului. Toba de esapament este de tip rezidential, montata in interiorul carcasei.
Carcasele sunt proiectate pentru a optimiza racirea ansamblului motor si alternator, putand fi montate in exterior, asigurand o protectie impotriva intemperiilor , si un nivel de zgomot redus. Vopsirea este realizata cu vopsea poliuretanica, cu protectie impotriva UV.
Carcasa
1. Modul comanda |
2. Fereastra de vizitare |
3. Usa acces modul comanda |
4. Ocheti ridicare macara (optional) |
5. Spatii ptr manevrare cu stivuitorul |
6. Usa acces motor si alternato |
7. Grilaj admisie aer racire |
8. Manere prevazute cu incuietori |
9. Buson alimentare cu combustibil (optional) |
10. Sasiu tip sanie prevazut cu ocheti |
11. Buton avarie |
12. Clapeta evacuare gaze esapament |
13. Spatiu acces cabluri |
14. Grilaj evacuare aer cald |
15. Tampoane protectie |
Dimensiuni si greutate
Dimensiuni si greutate grup electrogen deschis
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm) | 3500 x 1250 x 1850 |
Greutate uscat (kg) | 3100 |
Capacitate rezervor combustibil (litri) | 500 |
Nivel zgomot (la distanta de 7m) | 85 db |
Dimensiuni si greutate grup electrogen inchis
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm) | 3500 x 1250 x 1850 |
Greutate uscat (kg) | 3700 |
Capacitate rezervor combustibil (litri) | 500 |
Nivel zgomot (la distanta de 7m) | 72 db |
Dotari standard
Panou control & comanda cu masuratori & dispozitive de control metalic, grad protectie IP 54 |
Incarcator static pt. acumulator |
Alternator dinamic incarcare acumulatori |
Sasiu cu rezervor combustibil dimensionat pt. 8 ore autonomie |
Amortizoare antivibratii |
Dispozitiv masurare nivel combustibil |
Trasee electrice protejate cu tubulatura & presetupa |
Toba esapament rezidentiala |
Incalzitor termostatat comandat pt. lichidul de racire |
Acumulator pornire supradimensionat |
Buton oprire urgenta |
Tampoane externe conice |
Balamale metalice |
Usi acces prevazute cu incuietori |
Sistem pentru manipularea cu macaraua sau cu motostivuitorul |
Capitonaj antifonic ignifug |
Dotari optionale
Sistem incalzire anticondens. tablouri electrice |
Sistem incalzire combustibil / ulei |
Comutator manual pozitie AAR |
Pompa evacuare ulei |
AAR motorizat, inventie brevetata ENDRESS-Brevet OSIM 00048/2015 |
Tablou transfer AAR cu 3/4 poli |
Protectie diferentiala cu 3/4 poli |
Prize 400 V/230 V |
Pompa circulatie incalzire lichid racire |
Filtru combustibil cu detectie apa |
Tablou ocolire – inventie brevetata ENDRESS – Brevet OSIM 00010/2012 |
Remorca auto |
Pornire prin telecomanda |
Protectie lipsa impamantare |
Iluminat interior cu intrerupatoare actionate la deschidere usi |
Tava retentie lichide |
Senzor detectie scurgeri lichide |
Sistem monitorizare & comanda la distanta |
Buson exterior alimentare combustibil cu incuietoare |
Sistem buzunare pentru ridicare cu stivuitor integrati in sasiu |
Instinctor cu suport interior carcasei |
Carcasa superinsonorizata |
Conectori forta PowerLock cu sistem interblocaj inversare faze |
Bujie incalzire aer admisie |
Electrozi impamantare |
Pompa automata transfer combustibil |
Panou mobil distributie cu 4 prize |
Tambur cablu |
Detector incendiu cu oprire automata grup electrogen |
Sistem stingere incendii cu gaz inert |
Optional: Remorca auto omologata RAR
Model: EGR 6000
Certificari Endress Group Romania S.R.L.:
ISO 9001 : 2008, ISO 14001 : 2005, ISO 18001 : 2008.
Grupurile electrogene ZENESSIS sunt conforme CE,si sunt testate conform legislatiei EU privind nivelul de zgomot 2000 / 14 / EC
Conditii ambientale de referinta: 1000 mbar; 25ºC; 30% umiditate relativa; putere in conformitate cu normativele ISO 3046 / ISO 8528.
Prime power (PRP) – ISO 8528
Prime power (PRP) – reprezinta puterea continua pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure în mod continuu în timp ce alimentează o sarcină electrică variabilă, atunci când funcționează pentru un număr nelimitat de ore pe an, în condițiile de exploatare convenite, intervalele de mentenanta și procedurile fiind efectuate in modul stabilit de către producător.
Standby power (ESP) – ISO 8528
Standby power (ESP) reprezinta puterea maximă disponibilă la o sarcina variabilă, în condițiile de funcționare prevăzute, pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure, în caz de pană de curent sau in condiții de testare, intervalele și procedurile de mentenanta fiind efectuate în modul stabilit de producător.